INSTASERVICE ER EN HJÆLP FOR VIRKSOMHEDER

For virksomheder

1. Fast kontaktperson

Hos Instaservice får du en fast kontaktperson, der sørger for den daglige drift samt vikarhjælp til virksomheden.

2. ONLINE BOOKING OG REGISTRERING

Som vikar hos Instaservice vil du få din egen kalender, mulighed for at se lønsedler og et overblik over alle dine vagter.

3. ORDNEDE FORHOLD

Instaservice er medlem af Dansk Erhverv, og vi garanterer ordnede forhold for vores vikarer efter gældende overenskomster.

REKRUTTERING GJORT NEMT

Hos Instaservice har vi fokus på at gøre processen så nem og effektiv for jer som muligt. I får en fast kontaktperson, der sørger for den daglige drift og vikarhjælp. I får adgang til et online booking- og administrationssystem, der giver et komplet overblik over medarbejdere, historik, vagter, statistik, løn osv. Systemet sikrer overblikket og samler al kommunikation det samme sted.

Vi tilbyder flere forskellige personaleløsninger, så vi kan imødekomme de behov og ønsker, I måtte have i jeres virksomhed:

VI TILBYDER AKUT VIKARSERVICE

Hos Instaservice tilbyder vi akut vikarservice, hvis I for eksempel har fået en sygemelding, eller hvis en medarbejder bliver nødt til at gå tidligt hjem.

Akut vikarservice betyder, at vi kan stå til rådighed med en vikar inden for en time af jeres henvendelse. Vi kender til restaurations-, distributions- samt rengøringsbranchen, og ved hvor presset man kan blive, hvis man pludselig er en medarbejder i undertal. Derfor synes vi det er vigtigt hurtigt at kunne stille en vikar til rådighed, hvis behovet skulle opstå.

VI LØSER ALLE FORMER FOR BEMANDNINGS UDFORDRINGER

Jeg har brugt Instaservice i Bella Center nu i tre år, og har altid været tilfredse med deres fleksibilitet og løsnings orienteret service.

Jeg kan kun anbefale Instaservice til mine kollegaer i branchen, idet de fremstår prof, serviceminded og altid klar til at løse en opgave.

PROFESSIONELLE OG KOMPETENTE MEDARBEJDERE

Når vi udvælger kandidater er nøgleordene flittighed, stabilitet, passion, kompetencer og personlighed. Alle profiler i vores kandidatbank har været til personlige samtaler, så vi kan matche personlighed og faglige kompetencer med de krav og den kultur, I har i jeres virksomhed. Vi ønsker at yde den bedste service og tilbyde den bedste arbejdskraft til vores kunder, hvorfor vi ikke overlader noget til tilfældighederne.
Vi har over 10 år i branchen og har derfor styr på hvad der skal til, for at finde det perfekte match til jeres virksomhed.

Vores kunder

alstroem-isenkram-logo
løgismose meyers
bc hospitality group logo
simple feast
europa 1989
folkets madhus
jespers torvekøkken
primecargo
rosborg roses
catering-danmark

Vores kunder