HER KAN DU FINDE SVAR PÅ OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Ofte stillede spørgsmål

1. Fast kontaktperson

Hos Instaservice får du en fast kontaktperson, der sørger for den daglige drift samt vikarhjælp til virksomheden.

2. ONLINE BOOKING OG REGISTRERING

Som vikar hos Instaservice vil du få din egen kalender, mulighed for at se lønsedler og et overblik over alle dine vagter.

3. ORDNEDE FORHOLD

Instaservice er medlem af Dansk Erhverv, og vi garanterer ordnede forhold for vores vikarer efter gældende overenskomster.

FAQ

Du kan få svar på dine spørgsmål om SKAT på deres hjemmeside: www.skat.dk. Ellers kan du ringe til dem på telefon 72 22 18 18.

Hvis du har betalt 55 procent i skat, er der desværre ikke noget, vi kan gøre, og du er nødt til at kontakte SKAT.

Har du spørgsmål til din pension, kan du kontakte PFA på nedenstående adresse eller telefonnummer.

Du kan også finde mange flere infomationer om din pension på:

www.pfa.dk

Sundkrogsgade 4, 2100 København Ø

Telefon: 39 17 50 00

Dit login ind til din bruger online er:

Brugernavn ( email )
Adgangskode ( Cpr, fx- xxxxxx-xxxx )

Her finder du afholdte vagter, lønsedler og din personlige kalender, som du råder over.

https://instaservice.temponizer.dk/index.php#login-form

Hvis du stadig oplever problemer med login, kan du kontakte Instaservice på telefon:

Sjælland: 53 53 34 64
Fyn & Jylland: 70 40 09 09

Instaservice har et samarbejde med feriekonto. Såfremt du har spørgsmål til dine feriepenge, skal du kontakte feriekonto her:

www.borger.dk

Telefon: 70 10 18 81.

Man-tors: Kl. 8-21, fredag kl. 8-18.

For at være ansat hos instaservice, skal du inden din ansættelse aflevere en ren straffeattest.

Den kan du få på alle politistationer. Du kan også få den, selvom du ikke har et CPR-nummer.

Hvis du har NemID, kan du bestille straffeattesten her:

https://www.borger.dk/politi-retsvaesen-forsvar/politi/straffeattester