KØBENHAVN
Rengøring efter alle forskrifter
1. Fast kontaktperson
Hos Instaservice får du en fast kontaktperson, der sørger for den daglige drift samt vikarhjælp til virksomheden.
2. ONLINE BOOKING OG REGISTRERING
Som virksomhed for du mulighed for at registrere vagter online se statistik og et komplet overblik over vikarforbrug.
3. ORDNEDE FORHOLD
Instaservice er medlem af Dansk Erhverv, og vi garanterer ordnede forhold for vores vikarer efter gældende overenskomster.
Rengøring
Har I brug for ekstra hænder til rengøring? Hos Instaservice står vi til rådighed med dygtige vikarer, der hurtigt kan hjælpe til hos jeres virksomhed. Er der sygdom, højsæson eller midlertidig fravær af andre årsager, kan I trygt tage fat i os. Vores vikarer hjælper med rengøring i køkken, kontor og lignende. Vi tilbyder dygtige hænder til konkurrencedygtige priser.
Med kompetente og fagligt stærke vikarer er I sikre på at arbejdet bliver udført korrekt. Som branchespecifikt vikarbureau får I vikarer, der matcher jeres krav for kompetencer inden for rengøring.
Hos Instaservice er vi klar over, at rengøring kræver hurtige hænder og stort fokus. Derfor lægger vi stor vægt på effektivitet og produktivitet blandt vores vikarer. Vi sørger for at stille de samme krav til vikarerne, som I stiller til jeres medarbejdere. Derfor kan I være sikre på, at vores vikarer er flittige, stabile, pålidelige og professionelle. Vi afholder personlige samtaler med alle profiler i vores vikarbank, indhenter ren straffeattest m.m.
I kan læse meget mere om vikarbureauer inden for en lang række områder på vores blog.
Vi har overblikket
Vi ved, at man skal kunne løbe hurtigt og bevare overblikket. Med Instaservice får du et vikarbureau, der stiller de krav til sine vikarer, som I stiller til jeres medarbejdere. Vores vikarer er stabile, flittige, pligtopfyldende og ikke mindst professionelle. Vi afholder personlige samtaler med alle profiler i vores vikarbank, indhenter ren straffeattest med mere.
Hvis I er interesserede i at læse mere om vikarbureauer, kan I også kigge forbi vores blog, hvor vi uddyber hvordan et vikarbureau fungerer.
Vi tilbyder flere forskellige personaleløsninger:
Booking og administration gjort nemt
Som en del af vores vikarservice får du som virksomhed adgang til vores online booking- og administrationssystem. Det gør det nemt for jer som virksomhed, vores vikarer og os som vikarbureau at holde styr på vagter, historik, løn, fakturaer og lignende. Systemet lader jer oprette vagter i en kalender og booke de tilknyttede vikarer. Det gør administrationen nem og sparer jer for tid, samtidig med at al kommunikation bliver samlet ét sted.