Ofte stillede spørgsmål

Skat

Du kan få svar på dine spørgsmål om SKAT på deres hjemmeside: www.skat.dk. Ellers kan du ringe til dem på telefon 72 22 18 18.

Hvis du har betalt 55 procent i skat, er der desværre ikke noget, vi kan gøre, og du er nødt til at kontakte SKAT.

Pension

Har du spørgsmål til din pension, kan du kontakte Pension Danmark på nedenstående adresse eller telefonnummer.
Du kan også finde mange flere informationer om din pension på www.pension.dk

Langelinie Allé 43, 2100 København

Telefon: 70 12 13 30

Login

Dit login ind til din bruger online er:

Brugernavn ( email )
Adgangskode ( Cpr, fx- xxxxxx-xxxx )

Her finder du afholdte vagter, lønsedler og din personlige kalender, som du råder over.

https://instaservice.temponizer.dk/index.php#login-form

Hvis du stadig oplever problemer med login, kan du kontakte Instaservice på telefon:

Sjælland: 53 53 34 64
Fyn & Jylland: 70 40 09 09

Feriepenge

Instaservice har et samarbejde med 3F Feriekasse. Såfremt du har spørgsmål til dine feriepenge, skal du kontakte feriefonden her:

3F-Feriekasse

Hovedkassererkontoret Kampmannsgade 4 1790 København V

Tlf.: 88 92 08 50
Mail: feriekasse@3f.dk

Straffeattesten

For at være ansat hos instaservice, skal du inden din ansættelse aflevere en ren straffeattest.

Den kan du få på alle politistationer. Du kan også få den, selvom du ikke har et CPR-nummer.

Hvis du har NemID, kan du bestille straffeattesten her:

https://www.borger.dk/politi-retsvaesen-forsvar/politi/straffeattester

Løn

Løn udbetales hver 14. dag.

I denne pdf kan man se en kalender over udbetalingsdage for første halve år.

I denne pdf kan man se en kalender over udbetalingsdage for andet halve år.

Code of Conduct – Vores adfærdskodeks

Hos Instaservice

Arbejder vi ud fra et dansk adfærdskodeks. Det er et regelsæt, der vejleder os i, hvordan vi driver vores forretning og hjælper medarbejderne med at fastholde en etisk adfærd landet over. Det kalder vi for vores Code of Conduct. Kort fortalt betyder det, at vi holder, hvad vi lover, og tilstræber at skabe værdi i alt, hvad vi gør.

Respekt for og overholdelse af loven er en ubestridt prioritet for Instaservice og overholdelse af de forskellige juridiske og lovgivningsmæssige rammer, der gælder i de jurisdiktioner, hvor virksomheden opererer, er det grundlag, hvorfra Instaservice kan beskytte sin integritet og sit omdømme.

Overtrædelse af Code of Conduct

Manglende overholdelse af Code of Conduct kan resultere i dårligere omdømme for ansatte og Instaservice og kan medføre straf i henhold til loven eller sanktioner i henhold til bestemte sæt af regler. Disciplinære foranstaltninger kan komme på tale i tilfælde af alvorlige overtrædelser af kodeks og kan medføre irettesættelse, eller afskedigelse.

Menneskerettigheder

Instaservice overholder alle relevante love og regler, der sigter mod beskyttelse og fremme af menneskerettigheder globalt og på arbejdet. Instaservice ser sine ansatte som sit største aktiv. Hver medarbejder er værdifuld, og sammen danner de grundlaget for Instaservice ‘s succes. Det er vigtigt, at medarbejderne behandler alle med værdighed og respekt. Instaservice accepterer ikke forskelsbehandling på grund af etnisk baggrund, køn, religion, alder eller seksuel orientering. Diskriminerende adfærd eller chikane af nogen art tolereres ikke.

Anti-korruption, bestikkelse og svig

Instaservice fordømmer korruption i alle dens former og tolererer den ikke i sin forretning eller med sine forretningspartnere. Hvis medarbejdere er involveret i bestikkelse eller korruption, kan de blive holdt personligt kriminelt ansvarlige og blive underkastet disciplinære forholdsregler.

De tre følgende principper gælder:

Instaservice og dens medarbejdere accepterer eller søger ikke at opnå bestikkelse i nogen form.
Instaservice foretager ikke og accepterer ikke smørelse eller returkommission af nogen art.
Instaservice ‘s medarbejdere giver eller modtager ikke gaver med mere end symbolsk værdi, bortset fra gaver, der gives eller modtages i særlige situationer.
Instaservice accepterer ikke nogen form for brug af ulovlige stoffer.
Ulovlige stoffer, rygning samt alkohol på arbejdspladsen

Instaservice fordømmer brugen af ulovlige stoffer og tolererer ikke brugen heraf.
Hvis medarbejdere er involveret i brugen heraf, kan de blive holdt personligt kriminelt ansvarlige og blive underkastet disciplinære forholdsregler.

De tre følgende principper gælder:

Instaservice og dens medarbejdere accepterer ikke brugen af ulovlige stoffer. Hvis medarbejdere er involveret i brugen heraf, vil det medføre øjeblikkelig bortvisning.
Instaservice og dens medarbejdere overholder rygeloven samt eventuelle derudover fastlagte regler for rygning på arbejdspladsen. En overtrædelse heraf vil medføre en advarsel.
Instaservice accepterer ikke arbejde i påvirket tilstand. Ved mistanke om en promille over 0,5 vil en alkohol test blive rekvireret. En påvist promille ud over 0,5 vil medføre øjeblikkelig bortvisning.
Grænsen mellem rigtigt og forkert kan undertiden være svær at trække på grund af forskelle i lokale kulturer, skikke og vaner. Hvis du er i tvivl, bør du som medarbejder afklare denne tvivl med din nærmeste leder.

Instaservice tolererer ikke nogen form for svig, herunder tyveri, underslæb, hvidvaskning af penge, arbejde i påvirket tilstand, eller misbrug af virksomhedens eller kundernes ejendom.

Forhold til leverandører

Instaservice ønsker at hjælpe med at fremme sociale og miljømæssige forbedringer hos vores leverandører.

Instaservice forventer, at vores leverandører overholder nationale love og internationalt anerkendte standarder og konventioner for etiske, miljømæssige og sociale forhold.

Forhold til kunder

Målet er at sikre, at kunderne stoler på Instaservice og oplever værdiskabende relationer.
Al kommunikation gennem alle kanaler til alle målgrupper skal være åben, sandfærdig og utvetydig.

Håndtering af klager

Instaservice skal behandle klager fra Medarbejdere, kunder eller tidligere medarbejdere og kunder, hurtigt og retfærdigt og i overensstemmelse med gældende love og regler. Instaservice har udviklet procedurer til støtte for denne proces.

Persondatapolitik: Oplysninger om vores behandling af dine personoplysninger

1. Identitet og kontaktoplysninger

Instaservice er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi har modtaget om dig. Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor.

Navn: Instaservice ApS
Adresse: Lindevangs alle 3 , 2000 Frederiksberg
CVR-nr.: 42971286
Telefon: 53533464
Mail: Info@instaservice.dk

2. Hvilke personoplysninger

  • Navn, adresse, telefonnummer, Cpr og bankkonto.

3. Hvorfor
Vi behandler oplysninger om dig for at kunne opfylde den aftale, som vi har indgået omkring ansættelse.

Hvis du har givet samtykket til indmeldelse i Instaservice, behandler vi desuden oplysninger om dig for at kunne sende dig job og andre vikariater.

Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at kontakte os på de kontaktoplysninger, der fremgår ovenfor i punkt 1.

4. Hvem oplysningerne evt. deles med
Dine oplysninger deles med vores databehandler, Temponizer, som hoster vores HR-løsning og lønkørsel.
Hvis du bliver bestilt til et vikariat, deles der endvidere oplysninger om dit navn, dit telefonnummer med den kunde, som du i forbindelse med dit vikariat har valgt at skulle arbejde hos.

5. Hvor længe gemmes oplysninger?
Ved et aktivt vikariat opbevares dine data så længe som nødvendigt, for at vi kan servicere dig. Det vil typisk være op til 6 måneder efter din ansættelse. Dog er vi i henhold til reglerne i bogføringsloven forpligtet til at opbevare visse oplysninger i op til 5 år.

Ved udmeldelse af Instaservice slettes oplysninger i relation hertil umiddelbart efter ansættelsen ophør.

6. Dine rettigheder

Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder i forhold til vores behandling af oplysninger om dig.

  • Ret til at se oplysninger (indsigtsret)
  • Ret til berigtigelse (rettelse)
  • Ret til sletning
  • Ret til begrænsning af behandling
  • Ret til indsigelse
  • Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet)

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, skal du kontakte os.

Du har i øvrigt ret til at indgive en klage til Datatilsynet, hvis du er utilfreds med den måde, vi behandler dine personoplysninger på. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på www.datatilsynet.dk.

Derfor skal du vælge Instaservice

Fast kontaktperson

Hos Instaservice får du en fast kontaktperson, der sørger for den daglige drift samt vikarhjælp til virksomheden.

Online booking og registrering

Som virksomhed for du mulighed for at registrere vagter online se statistik og et komplet overblik over vikarforbrug.

Ordnede forhold

Instaservice er tiltrådt vikaroverenskomsten i Dansk Erhverv, og derfor garanterer vi ordnede forhold for vores vikarer efter gældende overenskomster.

Et udvalg af

Vores kunder

Bellagroup
Meyers Contract Catering
jespers torvekøkken
Serwiz
Compass Group

Kontakt os

Søger du job, skal det gøres via vores CV system.